sobota, 20 czerwca 2015

AUTOBIOGRAFIA

Moje grzechy moje hobby 
Życie pachnie owocami
Jestem w życiu trochę podły
Nie panuję nad słowami 
 
Nie zawierzam czasem Bogu
Rzadko chodzę do kościoła 
Szukam w życiu fizjologa 
Który jeszcze mnie przekona 
 
Czasem piję i przeklinam
czasem jestem najmądrzejszy  
czasem w głowie też zabijam 
czasem jestem najważniejszy 
 
Czarny humor to rozpusta
chcę przekraczać dziś granicę
schemat śmierci widzę w lustrach 
życie nie chce być odbiciem 
 
Cudzołożę już od dawna 
rozbierałem ją do naga
dziś kobieta jest wytrawna 
mogę sączyć ją do rana 
 
Tylko diabeł rządzi w piekle 
tylko diabeł ci pomoże
chyba dla mnie będzie lepiej
jak problemu nie przysporzę
 
W aureoli nie do twarzy
chociaż w raju chciałbym pożyć
każdy chyba o tym marzył 
każdy wszystko mógłby zrobić 
 
Grzechu warte są te chwile
które grzechem są naprawdę
dzisiaj człowiek jest debilem 
życie bierze na poważnie  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz