sobota, 10 października 2015

próba wiary

Po kilku powtórzeniach utrwaliły mi się słowa
Vanitasvanitatum et omniavanitas.
Księga rodzaju uczy, że Bóg stworzył człowieka
na obraz swój, jako mężczyznę i niewiastę.
Niewiastę z pewnością powiesił sobie na ścianie
i zamyka się co wieczór w czterech ścianach konfesjonału
żeby spowiadać się z braku żebra.

Kiedy życie gra mi na nerwach udaje, że jestem
stradivarius, żeby wyszło z tego kilka porządnych
dźwięków.

Nie wszystko marność co jest marność
nad marnościami , czasami trzeba to wszystko wykaszleć
i rzucić na ząb trochę czosnku, dla zdrowia.

Entuzjazm to delirium rozumu – Bonaparte znał się na rzeczy
może właśnie dlatego z Listu do Hebrajczyków
cieszyliśmy się za wcześniej.

Właśnie wtedy zarzekałeś się, że nie porzucisz nas
ani nie opuścisz, mam ci to przypomnieć?
List do Hebrajczyków
13:6
Kogo tu miałeś na myśli?

Po kilku powtórzeniach zmieniły mi się słowa na 
Oida ouden eidos 
i znalazłem dla siebie jeszcze jednego Boga

póki co nie rezygnuje z żadnego 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz